چگونه لینک‌ های خارجی را در صفحه جدید باز کنیم؟

1402/02/07 ۲:۵۶ ب٫ظ

در مقالات گاهی با لینک‌هایی در صفحه مواجه می‌شویم که با کلیک روی آن‌ها، به صفحه جدیدی منتقل شده و مطلب جدیدی را می‌بینیم. در واقع باید گفت لینک در صفحه جدید باز شده تا صفحه قبلی را از دست ندهیم. آیا می‌خواهید لینک‌های خارجی را در یک پنجره یا برگه مرورگر جدید باز کنید؟ باز کردن لینک‌های خارجی در یک پنجره جدید به کاربران شما این امکان را می‌دهد که بدون خروج از وبسایت از لینک دیگری بازدید کنند. این منجر به تعامل بیشتر کاربر شده زیرا آنها زمان بیشتری را در سایت شما می‌گذرانند. در این پست، ما نشان خواهیم داد که چگونه امکان باز کردن لینک های خارجی در صفحه جدید را داشته باشید.

باز کردن لینک های خارجی در صفحه جدید

پیوندهای خارجی پیوندهایی به وب‌سایت‌هایی هستند که مالک آن‌ها نیستید. به طور معمول، اگر یک لینک به یک وبسایت خارجی اضافه کنید، بازدیدکنندگان شما به سادگی با کلیک بر روی لینک، سایت شما را ترک می‌کنند. در حالی که برخی از کارشناسان می‌گویند که نباید پیوندهای خارجی را در یک پنجره یا برگه جدید باز کنید! اما ما موافق این داستان نیستیم.

اکثر کاربران به راحتی آخرین وبسایتی را که بازدید کرده‌اند فراموش می‌کنند. اگر کلیک کردن روی یک پیوند آنها را از وبسایت شما به یک سایت جدید ببرد، ممکن است هرگز باز نگردند. برای تجربه کاربری بهتر، توصیه می‌کنیم امکان باز کردن لینک های خارجی در صفحه جدید  یا یک تب جدید را فراهم کنید. به این ترتیب، صفحه اصلی وب از بین نرفته و کاربران می‌توانند با جابجایی مجدد، مشاهده سایت را از سر بگیرند.

دیدگاه تان را بنویسید

نظر خود را درباره این مقاله بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *